اجرای مرحله هشتم طرح توزیع گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

اجرای مرحله هشتم طرح توزیع گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: هشتمین مرحله از اجرای طرح توزیع گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا با محوریت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در سطح منطقه اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از طرح توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بار نیز با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم در راستای طرح قربانی ماه رجب، خانواده های نیازمند منطقه از گوشت قرمز بهره مند می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین نیازمندان شهرستان های منوجان، قلعه گنج، کهنوج، رودبار جنوب و زهکلوت توزیع می شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۲۵۰ خانوار نیازمند در هر یک از شهرستان های منوجان، قلعه گنج، کهنوج، رودبار جنوب و ۲۰۰ خانوار نیز در شهر زهکلوت از سهمیه گوشت اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا برخوردار می شوند.

خوبی زاده ابراز کرد: این هشتمین مرحله از اجرای طرح توزیع گوشت قربانی است که با محوریت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در سطح منطقه اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون با کمک خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم طی هفت مرحله گوشت قرمز در بین محرومین و نیازمندان جنوب کرمان توزیع شده است.

وی در خاتمه از حسن توجه خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم برای کمک به خانواده های نیازمند جنوب کرمان تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/ 586